Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Axen
Vad heter du på discord? AlvinAxen#4874
Ange ditt födelsedatum 3 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På helgerna 6-7 timmar
Vadagarna 4-6 beronde på hur mycket vi har i skolan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var tvungen att skapa nytt konto för jag loggades ut på mitt gamla men på mitt nya har jag vart med sen 17 Juli 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 men 7 av dessa har jag överklagat då de har vart felaktiga
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla serven ren från allt lall, om jag ser någon lalla så skulle jag först ha skrivit ooc sluta lalla om de ej lyssna då så skulle jag kanske kickat dem genom att skriva /kick sen deras id sen en bra anledning så de kan förbättra sig, om de ej lyssnade då så skulle man eventuellt bannat genom att skriva /svban sen deras id och sen en bra anledning för att hen ska kunna förbättra sig till nästa gång. Sen om vi kommer till de lite störe regelbrotten som t.ex. rdm,vdm och pwg och liknande så skulle jag först klippat för att senare banna och om de är för grovt så skickar man vidare till staffs då de kan förlänga så länge de tycker att de ska vara.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill utveckla servern så mycket jag kan som Servervakt och underlätta det för staffsen så de inte blir så mycket hela tiden, t.ex. klippa och skicka till staffs för att de ska kunna banna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korupption. Kan t.ex. vara när du sitter med /toggleid i ett skottscenario eller bara ett simpelt scenario i en kidnappning eller driveby eller liknande men om man blir t.ex. stormad och du sitter med toggle id och rpar på dess id och skjuter ner dem. De kan också vara ett ett scenario där du dör av hunger och de ressar dig själv eller din polare, eller i ett skottscenario där man dina kompisar blir nerskjutna till döds och du ressar dem för att att vinna scenariot
Abuse. Kan vara när du ressar dig själv när du har lite hp eller dör av hunger för att du inte "orkar åka och köpa mat eller plåster/läkemedel vilket du måste göra irl annars dör du"
Vad heter du på discord? AlvinAxen#4874
Ange ditt födelsedatum 3 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På helgerna 6-7 timmar
Vadagarna 4-6 beronde på hur mycket vi har i skolan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var tvungen att skapa nytt konto för jag loggades ut på mitt gamla men på mitt nya har jag vart med sen 17 Juli 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 men 7 av dessa har jag överklagat då de har vart felaktiga
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla serven ren från allt lall, om jag ser någon lalla så skulle jag först ha skrivit ooc sluta lalla om de ej lyssna då så skulle jag kanske kickat dem genom att skriva /kick sen deras id sen en bra anledning så de kan förbättra sig, om de ej lyssnade då så skulle man eventuellt bannat genom att skriva /svban sen deras id och sen en bra anledning för att hen ska kunna förbättra sig till nästa gång. Sen om vi kommer till de lite störe regelbrotten som t.ex. rdm,vdm och pwg och liknande så skulle jag först klippat för att senare banna och om de är för grovt så skickar man vidare till staffs då de kan förlänga så länge de tycker att de ska vara.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill utveckla servern så mycket jag kan som Servervakt och underlätta det för staffsen så de inte blir så mycket hela tiden, t.ex. klippa och skicka till staffs för att de ska kunna banna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korupption. Kan t.ex. vara när du sitter med /toggleid i ett skottscenario eller bara ett simpelt scenario i en kidnappning eller driveby eller liknande men om man blir t.ex. stormad och du sitter med toggle id och rpar på dess id och skjuter ner dem. De kan också vara ett ett scenario där du dör av hunger och de ressar dig själv eller din polare, eller i ett skottscenario där man dina kompisar blir nerskjutna till döds och du ressar dem för att att vinna scenariot
Abuse. Kan vara när du ressar dig själv när du har lite hp eller dör av hunger för att du inte "orkar åka och köpa mat eller plåster/läkemedel vilket du måste göra irl annars dör du"