Nekad Ex0zA | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ex0zA

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? mustard_man#1921

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2007

Berätta om din karaktär. Hugo Hedlund är 30 år och var alltid en driven och målmedveten person som hade en passion för att hjälpa andra. Han växte upp i en tuff miljö där våld och missbruk var vardag, men han motsatte sig alltid denna norm och ville göra skillnad. Hans ständiga vilja att förbättra situationen för sig själv och andra var uppenbar redan från en tidig ålder.

Hugo var en stark och självständig ung man som sökte efter en profession som skulle utmana honom och möjliggöra för honom att hjälpa människor på ett mer direkt sätt. Hans längtan efter att arbeta som polis var stark och han var övertygad om att han skulle kunna göra en betydande skillnad i samhället på detta sätt.

Han sökte sig till polisutbildningen efter att ha avslutat gymnasiet och han fullföljde utbildningen med höga betyg och under perioden tränade han flitigt för att klara de tuffa fysiska kraven för denna krävande yrkesroll. Han kände sig redo att ta itu med utmaningen som polis och hjälpa till att göra samhället säkrare.

Men när han nyligen var ute och tränade blev hans professionella och personliga liv helt förändrat. En grupp män attackerade honom och slog honom medan han försökte försvara sig. Han hade alltid varit vältränad och självförsörjande, men denna attack skakade honom djupt, både fysiskt och mentalt. Han kunde inte förstå varför någon skulle vilja skada honom på detta sätt,

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp med roliga senarion och göra så båda parterna har tid och ag vill bli whitelistad för att enklare utveckla mitt rp:ande. Jag är mogen och lall är självfallet inget jag sysslar med. Jag strävar efter en bättre rp upplevelse och tror att bli WL på unive är det bästa sättet för att få det! Bli whitelistad innebär också att min karaktär Hugo kan få tillgång till yrken där han kan uppnå sina mål och ta anställning inom polisen, sjukvårdare osv. eller något annat jobb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergameing) och inte bara vinna, alla ska ha kul även den andra personen och inte bara en själv alltså att båda personerna ska ha roligt i ett scenario

Hur hittade du Unive? Från twich stream

Vidare till muntlig intervju, lycka till! Du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka