ewma | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ewma

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad heter du på discord? ewma#6969

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer vara mest ingame under kvällar, men är även alltid aktiv via discord och hemsidan nästan hela tiden. Är kopplad både via skolan och jobbet.
Jag kan framförallt vara inne varje kväll mellan (18-tills jag blir trött), förutom måndag och torsdagar då jag jobbar lite under kvällen och kommer hem lite trött sådär.
Helger kan jag vanligtvis vara aktiv under hela dagarna och speciellt långt in på nätterna.

Berätta om dig själv Jag är en pratglad och engagerad tjej som pluggar tekniskt basår nu i ungefär två år då mitt mål är att bli civilingenjör. Jobbar även vid sidan av både i mitt stall och i simhallen som simtränare. Som person är jag väldigt positiv och hjälpsam när det gäller något jag kan, däremot om jag inte är så insatt i vissa ämnen är jag öppen för att lära mig nytt. Det är alltid roligt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Som staff vill jag försöka bidra med att få Multistaden till ett rättvist och bra Community. För mig är mitt fokus rättvisa, att alla individer på servern ska behandlas på rätt sätt och alla ska få lika bra support. Vill bidra med att alla ska trivas och känna sig välkomna i servern och känna att dem faktiskt har en plats här och utvecklas mer. Men även hålla ett gott öga på eventuella moddare, lallare, eller samtligt folk som bara vill förstöra och skapa en dålig stämning. Jag har vad som krävs att ta jobbiga och knepiga beslut om det väl behövs, men fokuserar framförallt på att ha ett sådant bra kommunikation med resterande staff. För mig bidrar det till ett bättre Community därför man tar bättre beslut och kan diskutera och komma överens. Men en av de viktigaste sakerna är att jag är här för att lära mig nya system, och erfarenhet för att kunna utvecklas själv för framtiden.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Cirka två månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Som sagt, jag vill hjälpa till att stärka upp servern och bygga upp den till ett bättre Community, alla ska trivas och behandlas på ett bra sätt! Även som sjukvårdare skulle det underlätta eftersom det finns mycket som vi servervakter inte kan göra för att bidra till ett bättre sjukvård team.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra till en härlig miljö, försöka göra spelare så glada och nöjda som möjligt. Men även en rättvis plats där trolls får det dem förtjänar i en sådan seriös rp server! Jag vill även bidra med härlig kommunikation mellan andra i staff teamet och försöka hjälpa andra att utvecklas lika mycket som jag behöver utvecklas!

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har rätt så mycket tidiga erfarenheter. Har suttit som delägare på olika cs-community då jag har jobbat med mycket liknande staff ärenden för att hålla en rättvis och härlig servern! Även varit tidigare för ungefär 2 år sen har jag varit igång med en egen rp server, den blev aldrig riktigt av men fick en stor inblick hur en rp server fungerar inifrån och inte bara från en vanlig spelares perspektiv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Som servervakt har jag koll på de flesta "basic" kommandon som:
/kick
/swban
/dv
/revive [id]¨
o.s.v.
Men även som admin har jag koll på dessa:
/sqlban
/sqlunban
/tpm
/bring
/goto
/revive
/sqlbanhistory
/noclip
/setjob
/giveitem
/spec
/car
/freeze

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Eftersom jag pluggar teknik är det jag gör dagligen, lär mig nya system så ja det har jag rätt så lätt för. Är även öppen inför nya utmaningar och lära mig mer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på denna server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte direkt! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka