Accepterad Ewic | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/-Ewic-/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Ewic#8710

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Hugo Erlandsson är 32år, man, 197 lång och har levt i Sverige hela sitt liv. Han brinner för sina intressen vilket av dem det största är han förtjusning för motorcyklar. Men han intresse är inte gratis så han jobbar mycket hårt varje dag för att ha råd och när han inte jobbar så är han antingen med vänner eller så mekar han med sina motorcyklar. Hans dröm är att få ett jobb som gör att han en dag kan köpa sin dröm mc. Efter många år så har han dragit ihop en samling på 5 motorcyklar och alla blir väl omskötta. Hugo spelar ofta golf då det är lite utav en hobby för honom, han har inte golfat mer än 4 år men han ändå ett handikapp på 12 vilket är ganska bra. Just nu så bor han i en liten lägenhet i staden och har ett garage för sina motorcyklar nere vid kajen. Han har en bra relation med sina föräldrar och syskon. Han har inte en tjej men är lite då och då inne få tinder och swipar antingen vänster eller höger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Efter som att jag är en bra rpare och kan alla serverns regler. Jag är trevlig och kommer bidra med bra rp. Jag spelar många timmar om dagen så jag är väldigt aktiv. Planerar att skaffa ett whitelistat jobb om jag blir godkänd så kommer jag kunna göra rp där med. Jag kommer försöka bidra med den bästa rp som jag någonsin har gjort och skapa roliga scenatrion för alla spelare på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på servern tidigare och har sätt hur mycket den har utvecklats under månaderna som har gått så jag har beslutat mig för att ansöka igen. Jag älskar det stora och välkomnande Community och stafteam servern har.

Hur hittade du Unive? Jag min inte hitade servern för runt 1 år sedan så kommer inte ihåg. sedan dess har jag altig vetat vad multistaden eller som den nu är kallad unive är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra och roliga scenarion för alla spelare. Att skaffa vänner på servern och att ha roligt. Kommer förmodligen streama på servern också så ser fram emot det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En bra rp och att skaffa vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag spelar endast på unive.

Tillbaka