Nekad Ewic | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/-Ewic-/

Ditt Hex-ID: 11000013c27bc76

Vad är din discord tagg? Ewic#8710

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ban från discord servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter lite snabb efterforskning så hittade jag några klipps från dagen jag blev bannad. Jag såg att jag failrpade under att bankrån där jag gick in och började skutta rånarna med min tazer detta bryter mot servern regler och jag kommer inte upprepa detta om jag blir unbannad från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i stora banken under ett bankrån och tazade ner bankrånarna. Detta var ett grovt fel av mig och kommer inte upprepas om jag blir unbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban och jag vet om att jag gjorde fel. Eftersom det har gått väldigt lång tid och förändringar i mitt sätt att rpa till det bättre. Hoppas att ni kan tänka er att unbanna mig då detta var och fortfarande är min favorit server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett flertal gånger tidigare och jag har spelat på servern i över ett år så jag antar att det är sånt som händer. Jag säger inte att mina tidigare banns är felaktiga men vissa har varigt. Dock så är jag som sagt en förändrad person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte bryta mot reglerna. Detta är en av många saker jag har gjort del i det förflyttna men jag hoppas att jag är värd en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Efter att ha spelat på några andra serverar under tiden jag varigt bannad har jag förstått att detta är den ända svenska fivem servern som fungerar på ett bra sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka