Nekad Ewic | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/-Ewic-/

Ditt Hex-ID: 11000013c27bc76 (Hex)

Vad är din discord tagg? Ewic#8710

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? Prem tror ja

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag vet inte har it tittat

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ¨Abusade¨ Min servervakt tydligen. Detta är dock bara ett missförstånd och inte tänkt eller menat som abuse. Jag hade ingen avsikt att få någon fördel eller liknande under detta utan jag använde /revive på mig själv för att scenariot skulle kunna fortsätta längre då det var planerat som en övning till piketen. Då vi inte hade något att tförlora eller vinna på scenariot så tycket jag det skulle vara roligare om det fortsatte längre. reviven var pga lågt hp och som sagt inte menat eller tänkt som abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev taggad i discord med ett clip på när detta hände och sedan blev jag avstängd. Fick inte något annat veta än att jag hade abusat innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att jag gjorde fel. Det var inte med avsikt att det skulle vara abuse men jag antar att jag gjorde fel då jag fick en ban. Det var ingen felaktig ban och jag gjorde fel jag har uppfattat mitt misstag. Det kommer inte upprepas om jag kommer in på servern igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha använt revive då det inte var okej att använda och jag vet det nu. Trodde att det var ok men bevisligen inte så det kommer inte upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer inte använda min Perms på liknande sätt ¨Ifall jag skulle bli en roll med Perms igen¨ Så jag har lärt mig min läxa och känner att jag har förstått mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Om vi säger såhär, du säger att de inte var menat att abusa? Men du ressar dig själv när du ramlar ned från ett tak, jag tycker de är helt otroligt sjukt fel att göra. Du ska rollspela på allt du gör och har ingen rätt att abusa detta ingame och dessutom inte när du är live.

Om vi säger såhär, du säger att de inte var menat att abusa? Men du ressar dig själv när du ramlar ned från ett tak, jag tycker de är helt otroligt sjukt fel att göra. Du ska rollspela på allt du gör och har ingen rätt att abusa detta ingame och dessutom inte när du är live.
Tänkte inte på att jag ramlade jag reaade för att jag hade tagit skada sedan tidigare. Jag tittade på min stream på min andra skärm när jag ramlade. +Tyckte scenariot var väldigt roligt och ville det skulle fortsätta som sagt därför jag ressade så att jag hade mer hp så att jag kunde forstätta utan att dö av ett skott. Efter som vi inte hade skottsöker väst och polisen har så använde jag revive för att jämna ut det. Jag vet att det var fel av mig och absolut att det var ännu mer fel att görde det när jag e live så jag förstår att jag blev bannad för detta men att spela på multistaden är det ända jag gör nu under min distansundervisning och och under min fritid med. Jag är väldigt ledsen över att jag har blivit bannad och gör alltid mitt bästa för att bidra med rolig och bra rp.

Tycker bara de är väldigt underligt att tänka tanken under live revive sig själv. Ser ju tragiskt ut att man ska behöva göra det som servervakt. Du vet om att all form av abuse hanteras i en avstängning som är permanent. Absolut att man kan göra misstag, de är helt okej. Men vi vill inte ha servervakter som sitter på perms dom kan använda när som helst i abuse syfte. Tycker verkligen du ska se över det klipp du fick å tänka om. Väldigt tråkigt att du gjort detta.

Tycker bara de är väldigt underligt att tänka tanken under live revive sig själv. Ser ju tragiskt ut att man ska behöva göra det som servervakt. Du vet om att all form av abuse hanteras i en avstängning som är permanent. Absolut att man kan göra misstag, de är helt okej. Men vi vill inte ha servervakter som sitter på perms dom kan använda när som helst i abuse syfte. Tycker verkligen du ska se över det klipp du fick å tänka om. Väldigt tråkigt att du gjort detta.
Som sagt så inser jag att jag har gjort fel. Tycker inte att jag förtjänar en ban men en indragen servervakt pga vad jag skulle kalla det en mindre abuse. De som oftast blir tagna för abuse är för att de vill vinna ett scenario där de tjänar på det. Jag har förstått mitt misstag och jag känner att jag kanske inte borde ha servervakt men ändå få spela på servern. Mitt misstag är absolut inte ok men inte så illa som andras. Jag förstår att det jag har gjort får konsekvenser och jag kommer inte upprepas som sagt. Hoppas att du kan tänka dig att överväga en unban då multistaden är 60% av min vakna tid. Tack för att du förstår att det var en tabbe och jag förstår fullkomligt att jag har konsekvänser och hoppas att du ser detta och förstår hur ledsen jag är över detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka