Nekad Ewic | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/-Ewic-/

Ditt Hex-ID: 11000013c27bc76 (Hex)

Vad är din discord tagg? Ewic#8710

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? Premanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad från discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför jag skulle bli bannad från discorden. Bröt mot reglerna på servern och fick p ban i discord och även fivem. Eftersom att det står att jag är bannad från discord så skulle man ju tro att jag gjorde något i discord. Det är inte fallet. Jag brått mot sunt förnuft och fearRp. Jag gjorde ett misstag för längesedan och är väldigt ledsen över detta. Hoppas att ni kan unbanna mig, jag är en bra rpare och har spelat lite på andra servrar för att utveckla mig så att jag kan nå standarden här. Hoppas ni tar detta i åtanke innan ni tar erat beslut. Jag är i andra entrén i banken och när en rånare kommer ut där så tazar jag han. Efter det så belägger jag han med handfängsel. Senare så tar rånarna mig som gisslan. Då tar jag beslutet att när de tittar bort springa ut igen. Och tazar sen ner en rånare igen. Detta är helt fel på min sida och jag hoppas att ni kan tänka er att unbanna mig. klipp här: https://medal.tv/clips/46325020/d1337hKvRuJP https://medal.tv/clips/46324927/d1337ZnW0URl

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i stora banken som aspirant och började tazza ner rånarna. Detta var ett grovt fel som inte kommer upprepas, jag tänker fortfarande på misstaget jag gjorde för 3 månader sedan och jag vet hur fel det är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Tycker inte att det förtjänade en perma ban kanske men det är inte mitt beslut att ta. Jag har varigt bannad i lite mer än 3 månader och tycker kanske att det kan räcka som ban för vad jag gjort. Tycker att detta är den bästa servern i det svenska Communityt. Eftersom att jag varigt bannad i 3 månader så tycker jag att jag förtjänar en sista chans att visa exakt hur mycket jag har arbetat för att uppnå perfektion och för att kunna säga orden ¨Jag är en bra rpare¨. Jag hoppas verkligen att ni i alla fall överväger tanken att unbanna mig. Jag har spelat på svenska samt amerikanska servrar för att ta lärdom utav deras rp och även tränat på att göra en så utvecklad rp som möjligt, Jag vill verkligen som ni förhoppningsvis ser bli unbannad och det skulle betyda väldigt mycket ifall ni skulle göra det. Är också en tidigare donator till servern vet inte om detta gör någon skillnad. Jag hoppas verkligen att ni läger märke till den långa tiden jag varigt bannad från servern och tycker som jag att jag borde bli unbannad efter denna långa tid.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer uppriktigt inter ihåg mina tidigare bans. Det är denna som jag har minne av eftersom jag har gjort lite research. Jag hoppas ni kan ha överseende med detta och vara den större människan och kanske inte neka mig pga mina tidigare avstängningar. Tack i förhand! Mina tidigare avstängningar är blandade och vissa mins jag är felaktiga hoppas att ni tänker på detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som aspirant i polisen så får man inte göra sådant. Och jag borde inte ha gjort det över huvud taget. Borde ha spelat efter reglerna som jag kan! Och även tänka på att i fortsättningen (om jag nu blir unbannad) att det inte handlar om att vinna utan att ha roligt. Jag har lärt mig hur viktigt det är att inte ha win mentalitet i rp och även att kunna följa reglerna till punkt och pricka för att kunna komma tillbaks hit. Jag hade också utvecklat rp på ett bra sätt för alla jag möter på servern. Har tittat på många livestreams och liknande och har sätt att servern har kommit en lång väg sedan jag blev bannad och jag vill ta del av denna underbara rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Jag kommer följa serverns regler. Jag kommer att satsa på att vara en symbol för de andra spelarna och alltid göra bra rp.

Har du läst våra regler? Ja

Detta är efter 24h eftersom att alla mellan nu och 18:50 ish igår blev nekade för 24h mellan alla överklagande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka