Inaktuell evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,978
Reaction score
75
Vilken chefs-position ansöker du till? Regionsjukvården.

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? Jonte.1

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2011

När fick du medlemskap på Unive? Sedan 2022 Februrari.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Tidigare bestigit ledning inom blåljus verksamhets yrkena men även vanlig anställd. Så mina erfarenheter är att jag vet hur man gör sitt arbete som ledning.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag som chef kommer gå igenom olika saker, alla saker som jag ska göra kommer här under. Dessa “kategorier” kommer att vara väl utvecklade och detaljerade. Discord: En av de sakerna som jag kommer gå igenom som chef över Regionsjukvården kommer vara att gå igenom disorden, för mig som chef är det väldigt viktigt att det ser bra ut i discorden. Jag kommer ha en struktur, “struktur” innefattar jag som att inte ha onödiga roller, rätt kanaler. Se över hur kanalerna används. När jag väl jobbade där så tyckte jag att inte discorden sköttes så bra, onödiga roller osv. Varierande arbetsuppgifter: Just nu är det väldigt begränsat vad man inte får göra och vad man får göra, jag som chef kommer INTE tillåta att alla ska stå på stationen och bli överkörda av de kriminella som inte kan bete sig. Jag kommer att vara strikt med att alla kollegor kommer att trivas här på sjukvården. Men denna lösning måste också ha en struktur, jag kommer lösa så att vissa kollegor befinner sig på stationen, andra inte. Folk vill ju också göra sociala rp scenarios med att åka ut med sina enheter! Rekrytering: Som chef är det viktigt att denna process sköts, jag kommer att vara hård med denna enhet. Om denna enhet lyckas kommer jag också då kunna ta in lite mer varierande arbetsuppgifter, jag kommer att sparka och anställa nya personer. Jag kommer även se till att vanliga rekryterare sköter sitt jobb som rekryterare. Enhetscentralen: Jag kommer även se till att enheten sköts, det jag menar med det är att det är aktiva enheter som följer sina saker som de ska göra. Jag kommer anställa nya EC och se till så de gör deras arbete. Enheter är något annat som också måste fixas. Ledning: Jag kommer sparka och anställa nya kandidater inom ledningen, de ska vara aktiva och våga göra saker för att yrket ska bli bättre! Utbildningar: Mycket kunskaper krävs hos mina anställda, de kommer stå ut med massa nya utmaningar för att kunna utveckla sin RP till högsta nivå, men då krävs det också en bra struktur på enheterna och hur de styrs så det finns varierande arbetsuppgifter. Jag kommer granska utbildningarna och se över proven.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Mycket bra.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka