Accepterad evox | Medlem ansökning [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Larsson

Vad är ditt discord namn? evox22

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. . Min karaktär heter Olof Petterson . Olof är 23 år gammal . Olof är hel svensk . Olofs pappa dog när Olof var ung så han är ganska ledsen över det men det var när han var 10 år så han har typ gått förbi det men om någon nämner det så blir lite ledsen . Men Olofs mamma var en väldigt bra mamma för hon stod upp för Olof vad som en hände . Olof gillade skolan , han fick typ top betyg i alla ämnen . Olof gick i naturvetenskap när han gick ut gymnasiet har han inte haft ett jobb men han vill bli polis . Olof gillar att åka snabba bilar . Olof gillar att prata . Men om någon person kommer fram till han och retar han då blir Olof sur som ett bi .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv energi . Jag kan också bidra med bra scenario . Jag kommer att rpa seriös . jag kommer hjälpa alla som ställer frågor . båda ska försöka skapa så det blir roligt och så båda kan vinna på det .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både parterna ska ha roligt ett exempel är ett butiksrån, man ska tänka på bilens hastighet så att polisen kan ha det roligare under jagningen. Inte omöjliga krav så att både parterna inte blir uttråkade, inte hålla på och provocera med fula ord eller skrika för att göra det tråkigt för polisens sida och att man inte alltid måste vinna ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm=man dödar någon utan anledning vdm=du använder ditt fordon som vapen powergaming=du använder dig av o männskliga krafter sen är det serverns bredaste regel som är sunt förnuft= logist tänkande är det verkligen rimligt att göra detta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat på unive i över ett år så ja det kan man lugnt säga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej vill spela unive bara

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka