Nekad evox | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Anton

Vad är ditt discord namn? evox#9443

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Olof Petterson . Jag är en ung man som är halvt italiensk. Jag föddes i Italien i Rom och jag flyttade till Sverige när jag var tio år gamma med min familj. Det var för de främsta att min familj alltså min mamma och pappa inte hade så mycket pengar och vi behövde flytta till ett annat land. Men nu så har mina föräldrar var sitt jobb så att nu går det bättre. Jag har två brorsor och båda lever och min mamma och pappa. Jag är född 1987 26 mars och är nu 36 år gammal. Jag har en svart mittbena med bruna ögon. Jag har ett stort intresse för bilar sen jag var väldigt liten och nu har jag bara en, det är en full trimmad Audi A8. Min drömbil är en BMW M3 Touring 2022. I framtiden vill jag gärna försöka ta mig in i den kriminella världen och försöka tjäna lite mer pengar än vad jag har just nu. Just nu så arbetar jag i en gruva och hackar olika sorts stenar. Jag är en väldigt snäll person med mycket energi och längtar till framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra denna RP servern med mycket realism. Jag kommer vara snäll mot alla jag möter och träffar. Jag ska verkligen ta detta seriöst för att jag gillar verkligen köra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda personerna ska ha kul i ett scenario så att du inte bara göra Power Gaming för att inte vill förlora dina saker. T.ex ifall du och en annan skjuter mot varandra och du blir träffad och ligger ner på marken så kan du inte bara resa dig upp igen och skjuta och låsas som inget hade hänt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna RP servern genom mina kompisar i min skolan. Jag är också svensk så jag försökte hitta svenska RP servar.

Skynda nu att ta din intervju de är bara 6 timmar kvar innan du blir automatiskt nekad, Lycka till!

Nekad, inte tagit sin intervju i tid. Lycka till nästa gång!

Låser & flyttar till arkivet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka