Nekad evox | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180884911

Ditt Hex-ID: steam:110000148c12baf

Vad är din discord tagg? evox22

Vem var det som bannade dig? zero092

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-14 012228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag låg död sedan sprang jag när jag var död då det finns en bugg med det nya systemet att krypa och prata lite innan man dör helt och då låg jag död efter att ha blivit påkörd och jag springer typ 5 meter sen dör jag ingen big deal jag fick indragen krim för detta så jag har tagit lärdom av mina återgärden och vill därmed få unban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag använde mig av en bugg för att springa några meter när jag var död sedan blir jag bannad av zero om ni läser det jag skrev innan så förstår ni hela scenriot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en korrekt ban men jag vill ha en ny chans att rpa då jag tog lärdom av min indragna krim och ska inte göra om något liknande

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte ha aggresiv rp men det är bättre nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte buggat sådär för jag vann inget på att bugga då det gav ju mig inte fördelar eller något liksom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det kommer aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sir

är inte helper längre men är tydligen det på forumet av någon anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka