Accepterad evox | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180884911/

Ditt Hex-ID: steam:110000148c12baf

Vad är din discord tagg? evox22

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-19 211238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig för att jag dum som jag är bröt milt mot våran regel pwg, Jag var stressad för jag hade precis gjort rån och skulle hoppa donation så jag krockade sa aj aj aj och sen hoppade ut bilen och sprang därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gjort rån skulle byta kläder och sedan hoppa donation sen tog bubblegum in mig i ett samtal och berättade för mig att jag skulle få ban, vill bara säga att stor +rep till bubblegum som tog mig i samtal även om jag vart bannad så uppskattar jag att han gjorde det proffitionelt och det glädjer mig men tillbaka till bannen jag ångrar nu i efterhan jätte mycket det jag gjorde för det va absolut inte snyggt gjort, jag var så stressad och skulle ha rpat men kände stress och tryck från att jag körde fordonet och kände att jag hade ett ansvar så jag hoppade ut och sprang ber om ursäkt för mitt beetende

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en giltig ban men ber om ursäkt och vill gå ingame för att visa att jag lärt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban var shoot on sight men den tyckte jag var felaktig för det var en hel del som lämnades utom i det ärendet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha rpat mer på skador och faktikst visat att jag har en bra rp förmåga samt visa att jag hade ont efter krocken

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% kommer inte göra något liknande i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka