Nekad evox | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

evox

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
242
Reaction score
220
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: evox22

Ange ditt födelsedatum 26 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag känner mig kompetent nog för att vara staff . Jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt och jag är väldigt aktiv så jag kommer att kunna hjälpa servern mycket . Jag är mycket trevlig och snäll . Jag gillar även att hjälpa folk men även ge tips på hur dem kan förbättra sin rollspel så att man når en bra rp strandad . Jag kommer att hjälpa så mycket jag kan i support , jag kommer spendera den mesta delen i support då jag vill hjälpa servern . Jag vill få folk och inse att staff teamet inte är här för att banna utan här för att hjälpa . Jag vet människor som säger att dem i support är lata och inte drar in men det kommer jag att ändra på . Jag är även rättvis jag lyssnar på allt .

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är ganska mycket som inte fungerar men det mesta har blivit bättre på senaste men det så fungerar värst är nog sociala rp . Det skjuts för mycket . Även mycket lall som behöver förändras

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja , det får man väl sitta att klura på men , man får väl sätta hårdare åtgärder på det för att nu när folk blir bannade så blir dem bannade ex 3 dagar och sen kommer de tillbaka så folk bryr sig inte när de blir bannade .

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man inte lallar och att man är trevlig i support . Man ska även lyssna på och man ska inte sitta och säga förlåt man måste vara bestämd på de beslut man tar . Man måste våga ta åtgärder man man måste även vara snäll och trevlig . Man behöver även bete sig .

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kan vara aktiv från
vardagar 16.00 - 21.00
helger 13.00 - 02.00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen december 2022 , jag har tagit lite pauser .

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja , jag kan många kommandos då jag har varit staff förut .

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka