Nekad Evoq | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evoq

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Evoq#0729

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Larsson och är 23 år. Alex hade det lätt i sin uppväxt till han vart 15 år, då började Alex's pappa bli helt tokig och började dricka och efter ett års drickande så dödade Alex's pappa Alex's mamma. Pappa sin dog 1 år senare av sitt drickande. När Alex's föräldrar var döda så började Alex komma in på fel spår i livet och började sälja droger och vara Olaglig för det mesta. Alex gör helst inget själv, alltså att han skickar andra som gör sakerna åt honom. Alex kommer från en liten del av Jättendal och har 1 vän som heter Pysen Andersson. Alex är en självstäng, stark, envis, rolig och dryg person. Det beror på vilken sida han vaknar på.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har bra erfarenhet, bra på att rpa och att jag kommer göra roliga/bra scenarion. Jag kör mycket fivem och kommer vara mer aktiv på Multistaden om jag skulle bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad på Multistaden pågrund av att jag skulle vilja göra bra och roliga scenarion. Jag skulle också vilja ha mer tillgångar till servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade genom en kompis och när jag scrollade runt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bra roleplay för mig är att man ska försöka efterlikna som i verkligheten i de olika scenarion, exempelvis spela rädd om de är ett scenario som du i verkligheten skulle vara rädd i. Såklart vill också ha roligt och att få andra att ha roliga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? HeartbreakRP och FärjestadenRP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka