Nekad Evoq | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Evoq

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357432519/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Jonsson

Vad är ditt discord namn? Evoq#0729

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2005

Berätta om din karaktär. Jag är 23 årig kille och heter Criz Alex. Jag är född 28 September. Jag är en glad och snäll person men är kriminell. jag är väldigt själv ständig och vill göra saker själv men jag är bra på att samarbeta ändå. Jag är mest en rånare men håller också på med lite droger. Jag kommer från en stad som heter Jättendal i sverige. Det ändå ursprunget jag har är min Pappa som kommer från USA fast han flyttade till sverige när han var 5 år. Jag gillar att spela indiebandy på fritiden men händer inte ofta. Som kriminell är jag en skygg person som inte vill bli sed helt och hållet. Jag driver ett eget gäng i skuggorna och har oftas folk som gör saker åt mig. Jag kan också vara väldigt rolig och kan vissa dagar vara på ett party som inget ting. Men som sakt jag är en skygg person så det händer inte jätte ofta men händer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har en bra erfarenhet och jag har varit mod på Färjestaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det ser ut som en bra roleplay server och för att jag skulle väldigt vara med att medverka servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden för väldigt länge sen. Men jag testade inte riktigt server men 1 år senare eller mer. Efter ett år så sa min kompis (Pysen > ägare av Norra Liggan) att han spelade på Multistaden så då tänkte jag att jag också kunna spela på Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag själv ska ha det roligt och att andra ska tycka att det blir roligare om jag är med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inga för tillfället men har spelat väldigt mycket på Färjestaden.

Nekad, utvekcla Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Tillbaka