Accepterad Evilgejf | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evilgejf

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? Evilgejf#2311

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Osäker i tillfället eftersom skolan börjar snart och inte fått mitt schema. Men skulle satsa runt 17:00 - 22:00 på skol dagar och
13:00-22:00 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen runt Januari

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Min första ban var riktig och det var när jag inte visste mycket om regler alltså precis när jag hade börjat RP i Januari. Min andra ban var falskt och blev löst direkt. Vet ej om den funkar så skrev ifall den inte funkade https://cdn.discordapp.com/attachments/966036398194954331/1008728168825376778/unknown.png 1 I Evilgejf, vo11ce, Snor tjänstefordon vo11ce, 4 dag, Tue Jan 18 22:11:14 2022. 2 I Evilgejf, Wulf, RDM, 30 dag, Sat Apr 23 19:06:26 2022

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakter är folk som representera servern och visar ett bra föredöme för hur man ska roleplaya och bete sig på servern. Jag tycker också själv att server vakter är där för att förbättra allas RP och göra scenarion så roliga som möjligt. Så servervakt är lättare sagt där för att göra det lättare för staff så dom kan ta handom viktiga scenarion och uppgifter och göra så att RPn blir mycket bättre

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag var servervakt innan rensning så jag har runt 3 månader av erfarenheter från att vara servervakt.

Jag har aldrig blivit bannad efter att ha blivit medlem så jag är inte en lallare. Jag har RP polis sen Februari så jag ser konstant att folk lallar så därför kan jag mycket lättare få stopp på att såna hära saker händer. Men med mina erfarenheter som servervakt och hur seriös min RP är så tycker jag att jag skulle passa perfekt som servervakt. Jag kan också stå från en neutral punkt i situationer och inte beteer mig barnslig om jag till exempel skulle dö. Jag tar det som det kommer och bara skulle använda mina servervakt perms för att förbättra RPn och inte använda den för min egna själ

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Jag har redan nämnt mycket inom det här men jag tycker själv att det är någon som underlättar för staff teamet och bannar folk som lallar och förstör scenarion och RP på servern. Man ska aldrig använda sina perms till sin egna nytta genom att abusa eller något liknande. Man ska inte heller vara någon som är korrupt och man måste förstå att du är någon servern litar på med stora perms.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Dom båda går mycket i hand. Den här gången så kan vi ta 2 olika scenarion. Första skulle kunna vara att man inte orkar hämta mat, vatten eller att man förlora lite hp och revivar sig själv så man slipper åka att köpa något för att fixa det. Det är abuse. Sen kan man ta id peaking. Jag är polis och om jag har på /toggleid så abusar jag min perms som jag fick och kommer leda till att den skulle bli indragen och jag skulle bli bannad. Korruption är svårt att säga utan att det hamnar i abuse men det är lättare sagt att man använder sig av sina perms som man fick för att vinna till exempel scenarion.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top