Nekad Evilace0 | Chef-jobb ansökan [Domstol] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evilace0

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol

Vad heter du IRL? Marcus

Vad heter du på discord? EvilAce0#1126

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 1 dag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef för domstolen på Unive kommer jag att fokusera på att utveckla och förbättra arbetsmiljön samt effektivisera domstolsprocesserna. Detta inkluderar regelbunden utbildning för att hålla medlemmarna uppdaterade, integrering av modern teknologi för effektivare arbetsflöden, främjande av öppen kommunikation och skapande av transparenta plattformar. Målet är att skapa en rättvis och effektiv domstol som är anpassad till serverns behov och utveckling. Detta kommer att uppnås genom strategier som förbättrad kommunikation, teknologisk integration och utveckling av riktlinjer och policyer. Genom att skapa en enhetlig och professionell arbetsmiljö strävar jag efter att främja samarbete och relationer inom arbetet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har betydande erfarenhet inom chefsrollen, särskilt från min tid som ledare för en specialstyrka med 30 medlemmar. Under den tiden utvecklade jag disciplin och ledarskapsförmåga för att effektivt leda och motivera teamet. Min erfarenhet inkluderar att vara sträng när det är nödvändigt samtidigt som jag behåller en rak och rättvis inställning. Jag har också genomfört utbildningar för att förbereda och förbättra mina teammedlemmars färdigheter. Dessutom har jag erfarenhet av att skapa och genomföra disciplinära åtgärder när det krävs för att upprätthålla ordning och säkerhet. Denna kombination av ledarskapserfarenhet och förmåga att hantera disciplinära frågor gör mig lämpad för chefsrollen på domstolen, där en balans mellan auktoritet och rättvisa är avgörande.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne så ofta jag kan, vilket innebär ungefär varje dag till varannan dag beroende på mina övriga åtaganden. Min närvaro kommer att vara regelbunden och konsekvent för att säkerställa en stabil och pålitlig ledning av domstolen på Unive.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag kommer definitivt fortsätta att spela på servern även om jag inte blir chef för domstolen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Negativt.

Har du läst våra Regler? Jajamän.

Nekad, bara varit medlem i en dag. Du måste ha varit medlem i en månad ifall du ska bli chef så sök igen om en månad :)

Allt gott // MrVanix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka