Accepterad EvidenceNo | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EvidenceNo

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mik

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2007

Vad heter du på discord? NoEvidence#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helgar: 10:00 till 01:00 (kan mellan dem tiderna men brukar lira kanske 6 timmar om dagen.)
Vardagar:15:20 till 21:30 (kan mellan dem tiderna men brukar bara spela ungefär 2 - 4h

Hur länge har du spelat på Unive? Möjligtvis nära 8 månader, tog en paus men har spelat någonstans runt där (detta är mitt nya forums konto)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Kommer rpa som jag brukade, men blir glad och kommer hjälpa till på servern och hjälpa folk när dem behöver hjälp :) Kommer samt inte missbruka mina krafter som jag har fått, kommer hjälpa folk och rpa. :)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vill testa någon nytt och har varit Servervakt på några andra serverar. Skulle samt vara kul att försöka, vill se hur det går att hjälpa folk som Servervakt och vakta servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Älskar att hjälpa till :D, tror jag skulle kunna göra Unive till en bättre plats genom att hjälpa folk i nöd, vara aktiv och kolla efter folk som behöver hjälp. Tror också jag skulle kunna göra det till en bättre plats genom att göra det säkert att dem som inte beter sig börjar bete sig och kolla nogrant efter dåliga saker och förbättra det! :D

Varför ska just du bli servervakt? Tycker alla ska få en chans, borde inte bli just jag, men vill pröva det och se hur det går, samt kanske för jag är aktiv, rolig att prata med, förstår vad folk menar enkelt och har det lätt att hjälpa folk, är samtidigt snabb med att hjälpa folk medans jag gör det utförligt och bra.

Varför vill du bli servervakt? Vill testa på det, och tycker att man ska bli det först vill inte ansöka till högre för vill se hur det är att vara servervakt. Samt vill hjälpa folk. Och det låter som en rolig grej, men för det mesta vill jag bara hjälpa folk och ha bättre rp och lära mig nya saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan dem flesta, men vill lära mig mer. Vet inte vilka kommandon Sv har tillgång till men kan dem följande: /noclip /svban [id] [Anledning] /kick [id] [Anledning] och /dv tror jag på denna servern är i meter men brukade använda det när man satt i bilar på andra serverar för att dv:a bilen. (ta bort den alltså) sedan kan jag /revive [id] . Tror det är allt jag kan just nu, men är öppen för att lära mig mer och nya grejer! :D

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 1 gång, slogs mot någon och fick ban för rdm. Är inte säker om det finns mer, men troligtvis när jag spelade förr.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka