Nekad Everumio | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1o!

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Viggo

Vad är ditt discord namn? Everumio eller Viggo_123

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Everum och han har nyligen flytt fron Somalia till Unive för ett bättre liv med hans familj. Abdi har i Somalia jobbat med att reparera bilar och nu i Unive så vill han även fortsätta med det jobbet eftersom att hans är ganska duktig på det.
Abdi är 30 år och hans intressen är att köra lyxiga bilar.
Han är även ganska social av sig och han gillar samt att vara hjälpsam.
Abdi har även kunskaper inom mat och restaurang eftersom att hans far Mohammad ägt en restaurang i Somalia, Mogadisho.
Abdi hade en svår uppväxt där han inte fick någon undervisning eller hjälp utan han fick jobba hos hans fars restaurang ända sen han var 5 år. Abdi träffade sedan sin fru Fathima när han var 20 år och de gifte sig sedan. Abdi har samt 7 barn nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill för bättra mitt rollspel och ha roligt. Skaffa vänner man kan prata med och spela med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex en fritagning. Man gör en fritagning men man rpar så att man "förlorar det". Alltså man kanske hämtar upp sin boss men man "råkar" göra något fel så att två medlemmar blir tagna. Alltså att man spelar för att båda partnarna ska få ett roligt scenario. För vad skulle vara kul för poliser om dem alltid "förlorar" och aldrig fångar några bovar?

Hur hittade du Unive? Min storebror spelade på den förut när den hete något annat som jag inte mins vad det hätte.

Din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka