Nekad Everumio | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1o!

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Viggo

Vad är ditt discord namn? Everumio eller Viggo_123

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22år gammal, heter Viggo Everum och han flyttade till staden Univeför att starta ett nytt liv på grund av tuff bakgrund med en pappa som var alkoholist som också gick bort för 5år sen, sen dess har min karaktär mått mycket bättre av att ha fått göra egna val i livet istället för att behöva gömma sig i garderoben för min karaktärs pappa. VIggo älskar att köra bil och allt som har med motorer och göra förutom båtar, det är något som min karaktär tycker är väldigt meningslöst och tråkigt att göra. På fritiden försöker min Viggo att förbättra sig själv igenom att gå till gymmet varje dag klockan 06:00och efter det mediterar han, det får viggo att känna sig fräsch och som en ny person. Min karaktär har alltid drömt om att få vara en polis, men han har inte det som krävs, det är därför han gymmar och mediterar varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i UniveRp kommer förstå att det här är bland den bästa svensak rp servern om man gillar svensk rp. Om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag vissa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis fiskare och skjutsa dom till arbetas platsen där dom kan få ett jobb. Jag kommer också hjälpa dom som är nya till en RP server och Berätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör RP i den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en.

Hur hittade du Unive? Min storebror spelade på den förut när den hete något annat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka