Nekad Everumio | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1o!

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217076272/

Vad är din discord tagg? Bagge123#7520

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-30 221014.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag fick reda på att Forsgren32 valde att banna mig för att jag tydligen spawnade in bilar när jag inte gjorde det men jag tror också att forgsber kan ha råkat p-banna mig när han kanske skulle banna mig i typ 5 dagar istället men jag vet inte alla gör fel:

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var på piren och försökte hyra en bil men när jag gjorde det så kom bara en fram när jag försökte hyra två och när jag gjorde det så kom det en blå bil från ingen stans och då så tyckte jag att den såg cool ut så jag valde att håppa in i bilen stjuv kåppla bilen och sen åka till sc-styling för jag jobbade där men när jag kom dit så var det stängt och jag hadde inte nycklarna och då valde jag att köra runt i bilen som jag hade hyrt och när jag hade åkte runt ett tagg så var jag vid piren och det var då jag fick ett pm ig och sen så blev jag p-bannad:

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var en felaktig för jag gjorde inget fel jag åkte bara runt i en bil som forgsberg måste trott jag hadde spawnat in men det hadde jag inte så skulle säga att det var en felaktig ban utav Forsgren32

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft en tidigare ban och den har jag lärt mig om och jag gjorde inte samma mistag den här gången utan jag tydligen spawnae in en bil som jag inte gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat valt att inte ta den bilen som kom från ingen stanns och hyrt en cyckel och cycklat till sc-styling istället för att ha tagit den mystiska blå bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man alldrig ska ta en bil som kommer från ingen stanns utan man ska hyra en cyckel:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka