Nekad Everum1oo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1oo

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217076272/

Ditt Hex-ID: https://store.steampowered.com/

Vad är din discord tagg? Everum1o

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag plockade upp en kille genom bilen och polisen sa till mig att åka därifrån men jag lyssnade ej som var veldigt dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag körde mott mitt gäng hus och då såg jag poliser och mina gäng medlemar ligga döda utan för huset så jag åkte fram till polisen och sa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var den inte eftersom jag nu gjorde suntförnuft, som inte är okej på serven så jag skulle säga att bannen inte var felaktig och jag hoppas att gabi kan ge mig en till sjans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag tror typ 4 inana mins 1 och det var att jag körde för fort i stan och den har jag lärt mig av men jag kommer jag har iallfall lärt mig att när en polis säger avlägsna så ska man göra det och inte ta upp folk ur bilar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka lite smartre och lyssnat på vad polisen sa till mig, åkt i från när polisen sa till mig att köra ifrpn och framför allst inte ta upp någon ur en bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja massor och detta kommer ej hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka