Accepterad Evemer56 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Brattö®

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198973074864/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edvin B.#4917

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Ja han heter Joakim Ekvall. Joakim har växt upp med sin mamma jockes pappa flydde när han var endast 3 år. UJocke har ett stort intresse för bilar. Jockes pappa lämna en gammal bil till han innan han flydde som jocke skulle kunna ha när han blev en man. Idag har Jocke precis fyllt 21 och ska börja fixa med bilen. Jocke har alltid drömt om att bli mekaniker så han ska försöka söka till mekonomen nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har stor erfarenhet av just RP jag ligger på 120timmar Rp. Jag har bra logiskt tänkande och att använda sunt förnuft är min prio 1. Jag kommer att bidra med en riktigt bra rp och jag använder mig alltid av sunt förnuft.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en server med en bra rp och riktigt goa medlemmar. Servern verkar också vara riktigt bra gjord och admins och mods som verkar vara riktigt schyssta och gör sitt jobb bra.

Hur hittade du Unive? Jag har fått rekommendationer från vänner och folk på min twitch. Har även sätt många streama servarn och de tycker att den är riktgt braa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rp mål är väl att bli bättre och bättre på rp. Och ett av mina mål med rp är att ha kul och läraa känna lite folk och såklart att bli ännu bättre på rp och läraa mig någonting.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa nytt folk ha kul och rpa på helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? svar nej

Tillbaka