Nekad Evelios_issa | Medlem ansökning (gaywi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evelios_issa

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199357197342/

Vad är ditt namn i verkligheten? Evve issa

Vad är ditt discord namn? Evve #0173

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2005

Berätta om din karaktär. Ronny är en väldigt känslokall individ med många styrkor och få svagheter, men när det gäller känsliga områden som rör Ronny som t.e.x när folk
pratar dåligt om hans döda mamma blir han enormt känslig och gråter inombords. Ronny visar inte känslor på utsidan utan han tvingar kvar de på insidan eftersom att han aldrig såg sin pappa gråta och han såg upp till honom. Ronny har alltid älskat att hjälpa folk men han är inte van att få något tillbaka för tjänsten. Ronnys pappa var polismästare i hans tidigare dagar och hans mamma var social pedagog i en skola. Alltså jobbade båda hans föräldrar med att hjälpa människor och därför gillar Ronny också att göra det. Ronny tror på gammal maskulin mentalitet med att män ej ska visa känslor etc. Planen för Ronny hade alltid varit att jobba med bilar och det spelade aldrig någon roll om hur det var han gjorde det, om han sålde bilar, reparera de, eller styla de. Men under Ronnys uppväxt hamnade han bland människor som förändrades Ronnys framtidsplaner. Ronnys pappa hade dött och nu var det bara han och hans arbetslösa mamma i hushållet. Under många år var det svårt för familjen att dra in några inkomster, så Ronny behövde ta ett beslut som skulle fixa familjens ekonomiska problem men med hög risk att hamna i trubbel. Kort men gott tog Ronny torped uppdrag som fick han att ändra hans framtidsplaner. Ronny ville längre inte jobba med bilar och fastnade istället för motorcyklar och har varit med i flera mc gäng genom åren. Ronny har väldigt svårt att lita på folk eftersom att flera av hans vänner har gått bakom ryggen på honom. Ronny vet även egentligen inte vad kärlek innebär eftersom att han aldrig fick uppleva det, han fick ej uppleva det när han var yngre och får även ej det nu. Ronny är ej den person som skulle gå ut och festa med flera personer utan han föredrar att ta en öl på en bar där han är själv. Ronny är även väldigt smart och tänker efter noggrant innan han gör saker, han är en övertänkande och kan gå runt och grubbla om saker i flera månader.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med väldigt mycket bra rp och jag tycker att jag har väldigt bra rp som passar in i denna server. Jag är också en väldigt aktiv medlem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt mycket social rp med min karaktär eftersom att jag strävar efter stora, långa och mycket kvalitéts scenarion där vi tillsammans höjer upp rp nivån på servern. Jag kanske streamer lite då och då för att ha kul och då kan jag locka till mig några spelare. jag kan bidra till att höja andra spelares social rp också om de t.e.x är med mig och ser vad jag gör, vissa kanske också strävar efter samma sak och då kan vi förbättra varandras egenskaper för att göra elevate communityt till en av sveriges bästa. Jag är alltid trevlig i dc och ig eftersom att jag aldrig vill skapa onödiga bråk och problem. Jag kommer göra allt som krävs för att underlätta arbetet för er och aldrig ge er onödig huvudvärk eftersom att ni har en server att sköta. Jag kommer alltid fortsätta scenarion hur dåliga de än må vara och jag gillar inte att klaga. Jag vill att communityt ska vara som en familj och växa allt närmare och närmare varandra för att det ska bli så trevligt och roligt community som möjligt där alla känner sig välkomna och trygga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte ska tänka på sig själv och att man inte ska vilja vinna varje scenario, utan att man ska tänka på långa och realistiska scenarios

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom olika twitch streamers som t.e.Drobz1, Ipraed, och massa andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka