Nekad Evelios_issa | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evelios_issa

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199202227874/

Ditt Hex-ID: 11000014a06d6a2

Vad är din discord tagg? Evelios_issa#4746

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att tandy bannade mig för ooc eftersom att jag sa till min vän att höja sin mik med z eller för att jag frågade om en tjejs nummer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först försökte jag sälja en bil och det gick inte sen kom det en tjej som frågade om jag ville köpa rs6, och dem senaste dagarna har jag försökt att ragga så jag sa tjena kexet och hon sa tjena. Sen fortsatte vi prata om bilarna och sedan sa jag till min vän att hon var väldigt snygg, sedan frågade jag om hennes nummer och hon sa nej. Sedan ville min vän ha mitt nummer men jag hörde inte honom så bra så jag sa till honom att höja sin mikrofon med z eftersom att jag inte kunde hitta ett annat sätt att säga till honom eftersom att om jag skrev att jag skrivit en lapp till honom hade han inte fattat och då hade jag behövt vara ooc på ett annat sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att det var en felaktig ban eftersom att man kanske inte direkt skulle gå fram till en tjej och fråga om hennes nummer och det är failrp men min karaktär evve är en känslokall person och han är inte direkt en romantiker så han vet inte hur man beter sig runt tjejer.

Det var inte heller en felaktig ban om tandy valde att banna mig för att jag sa till min vän att trycka z för att höja sin mick och det var ooc men som sagt kunde jag inte säga till honom på ett annat sätt och jag ville att han skulle höja micken eftersom att jag skulle kunna höra honom bättre och kunna rollspela bättre

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång tidigare då jag gjorde en ooc röst och därför blev jag bannad men sedan dess har jag hållt en väldigt hög nivå av rp och verkligen rollspelat förfullt i alla scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa bak tiden hade jag först och främst inte gått fram till tjejen och frågat om hennes nummer eftersom att det där är failrp, och jag hade försökt att berätta att han skulle höja sin mick på ett sätt som inte är ooc även om det inte skulle bli så enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor av min ban och jag tycker att det är typ bra att jag blir bannad ibland för att påminna mig själv om att alltid rollspela för fullt och att jag lär mig att rollspela på ett bättre sätt. Sedan senaste bannen tycker jag att jag har förbättrat mitt rollspel väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka