Accepterad Evelios_issa | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evelios_issa

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199202227874/

Ditt Hex-ID: 11000014a06d6a2

Vad är din discord tagg? Evelios_issa#4746

Vem var det som bannade dig? Connection rejected by philip320's server: Du har blivit avstängd för: OOC~vo11ce. Återstår 4 dagar 12 timmar och 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? gör det på unive.se det här är det ändå som står

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC~vo11ce

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte helt och hållet om varför staffsen bannade mig men eftersom att jag blev bannad för ooc röst är det eftersom att jag gjorde röster utanför min karaktär. Jag tror också att dem bannade mig eftersom att jag inte rollspelade förfullt eftersom att jag inte hade så stor koll på regler osv men nu eftersom att jag är medlem har jag fått koll på alla regler 100%.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det exakta som hände var att jag hälsade på min vän mareo och han höll på att göra en bilaffär, sedan såg jag en vän som heter melker och som jag inte hade sett på länge eftersom att han inte spelade och för att han ville begå självmord. Efter det blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är inte helt säker på om det var en felaktig ban för att jag tror inte att staffsen gör fel men jag tror också att jag gjorde fel med min röst, men som sagt jag och min vän melker hälsar på speciellt sätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad två gånger tidigare men dem var bugg så jag vet inte om det klassas som bugg eller vanlig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backat back tiden hade jag försökt rollspela förfullt och verkligen gå ifrån verkligheten för att maxa mitt rollspel för fullt utan ooc röster och annat. Jag hade också kunnat undvika att "lalla och rollspela" som betyder att man typ kör rollspel men man inte tar det så allvarligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket och det är att rollspela för fullt och jag har lärt mig hur man gör det genom att t.e.x läsa igenom alla regler, titta på unive videor på Youtube och ta inspiration. Nu när jag också är medlem har jag också lär mig reglerna förfullt och lärt mig att rollspela väldigt bra, rollspela förfullt och i alla tillfällen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka