Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin
Vad är ditt discord namn? Evedino#1627
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Tobias eller Tobbe han är född 1998 i Umeå han föräldrar tog handom han bra. Hans föräldrar va inte rika elller va inte fattiga lite mitt i mellan. Han föräldar hette Linda och Bengt
Han fick A i alla ämnerna och gick igenom skolan utan problem han har alltid velat vara en polis och det är han mål.
Han älskar att simma och stryrketräning. Han brukar springa ganska ofta. Han har en lillesyster som heter Nellie.
Han hatar spindlar, maskar och alla sortes av kryp.
Han är inte rädd för något och han är ganska bra på att hantera stress.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bli en bra polis ställa allting till rätta och försvara medborgarna
Att spela ungefär 6-14 timmar per dag
Jag är respektfull
Jag är rätt bra på RP och är bra skådespelare
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.
Hur hittade du Unive? YT
Vad är ditt discord namn? Evedino#1627
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Tobias eller Tobbe han är född 1998 i Umeå han föräldrar tog handom han bra. Hans föräldrar va inte rika elller va inte fattiga lite mitt i mellan. Han föräldar hette Linda och Bengt
Han fick A i alla ämnerna och gick igenom skolan utan problem han har alltid velat vara en polis och det är han mål.
Han älskar att simma och stryrketräning. Han brukar springa ganska ofta. Han har en lillesyster som heter Nellie.
Han hatar spindlar, maskar och alla sortes av kryp.
Han är inte rädd för något och han är ganska bra på att hantera stress.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bli en bra polis ställa allting till rätta och försvara medborgarna
Att spela ungefär 6-14 timmar per dag
Jag är respektfull
Jag är rätt bra på RP och är bra skådespelare
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.
Hur hittade du Unive? YT