Evaldsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evaldsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199499163289/

Ditt Hex-ID: 11000015bb9b699

Vad är din discord tagg? icemanbat#5538

Vem var det som bannade dig? vet ej står ej på dcn eller forumet

Var är du bannad? Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-01-28_161004.pngSkärmbild 2023-04-20 213513.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej körde för 4 månader sen och minns ej sluta för att jag behövde jobba och hade spel förbud men finns ej varför jag vart bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet ej för minns ej för det var länge sen och vet ej vad jag gjort fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag vet ej varför men tror ni banna fel eller något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej mvh kalle svensson evaldsson är min kompis så jag skriver på hans för jag kan ej ju så fick skriva på hans om det är ok

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej för jag vet ej vad jag gjorde fel eller något men om jag gjorde något så sorry

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ha mer koll vad jag gjort och inte så mycket mer för jag vet ej varför jag är bannad... men det är ej mitt konto för mitt är kalle svensson så ni vet det är min kompis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Finns ingen dc ban på det kontot du skcikade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka