Nekad euuro | Ban Överklagan [LRK_T0uch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

euuro

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072512914/

Ditt Hex-ID: steam:1100007523b4652

Vad är din discord tagg? euuro

Vem var det som bannade dig? Lrk t0uch

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-15 023238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att dem tyckte att jag staff disa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support för dem bad mig komma support och sedan när jag var där inne så snackade vi om något fel jag hade gjort och sen så skulle jag få säga min veriasion och därmed så avbröt han lrk touch mig första 2 gångerna så brydde jag mig inte men sen blev jag arg eftersom han gjorde det en tredje gång så tog jag miken nära sådär och sa tyst och sen drog han min medlem och timeoutade mig i en vecka och sen ungefär 10 minuter senare så bannade han mig från discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte från discorden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja svårt att säga eftersom jag inte anser att det var staff diss att man säger åt nån att dem ska vara tyst om man blir avbruten konstant

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka