Nekad Euro8045 | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Euro8045

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Miftar

Vad heter du på discord? Euro8045

Vad är ditt Hex:ID 110000159b24af4

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar 2-3 timmar har nu mycket med skolan men på helger 3-4

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan början av 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det skulle kunna vara att ta hand om servern tex banna spelare som bryter serverns regler så att vi kan få en så hög rp nivå. Eller hjälpa spelar som har fått problem i rp där dom tex buggad iväg någon stans från ett scenario då kan jag bringa hen så kan de fortsätta där dom var. Jag kan hjälpa till med att ta bort bilar som står i vägen och inte ska vara där som står tex om en spelar bil har pajat och spelar inte bryr sig om den så kan jag dv den. Eller tex så kan jag ge spelare en kick om de springer runt på piren med mask o skott säker väst och slår folk utan någon anlednig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag bemöter en hel del problem spelare i min vardag där det skulle vara bra att lexa upp dom lite grann så att dom förstår att dom inte har kommit till någon lek server utan till en rigtig rp server och för att jag vill hjälpa till staft temat tillsman att utvekla rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om vi sätter upp de i ett scenario att jag blir nerskottad och dör sen så revar jag mig och sjkuter tillbaka och dödar dem där skulle det vara kuruption.

Ej vart banfri i 30dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka