Nekad EURO | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EURO

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arjanit istrefi

Vad är ditt discord namn? EURO#8045

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Lalan taho är en glad härlig pratglad grabb som är uppväxt i skåne. Lalan bode i rosengård och han bode med sin pappa. Lalan pappa var med i ett kriminelt mc gäng dom gjorde att lana vill gå in i den kriminella värden. Lalan visste en hel del om vapen och
hojar. lalan fick lära sig av sin far hur man reparear hojra och han har allt dit velt jobba med det sen barnsben. Lalan hadde inte så mycket vvänner han var mest ensam och viste inte så mycket vad som var rätt eller fel för han var ej i skolan. Lalan belv 18 år och han pappa åkte in på kåken. Lalan visste ej vad han skulle gör. Han packa sin väska och gjorde det största besluten någånsin han flytade till en stad som kallas unive och hoppades att allt skulle bli bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett bra och seriöst rp som är roligt för båda parterna för att jag har erfarenhet av gamla städer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man alltid ska spela utefter att den andra parten oxå är där för att ha kul via rpn. derför måsta man förlora scenarion ibland för att den andra parten (motsat sida i ett scenario) ska få vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unaiv genom sociala medier och vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka