ettan lös | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ettan lös

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Najm

Vad är ditt discord namn? Najm5328

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Najm Gustavsson, 20 fyller 21 i år, Jag är en person som vill beskydda andra från kriminalitet samt vill jag även förebygga brott. Jag är en person som tycker om äventyr och göra roliga saker så som att disskutera och lära mig nya saker för att bli bäst på de jag vill. Min uppväxt var en tuff uppväxt där folk runt omkring som min pappa och mamma var väldigt våldsamma och stora misbrukare där jag idag har blivit en tålig individ och varit med om mycket som gör mig till en perfekt kandidat till polismyndigheten för att göra bättre för staden och världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ha ett bra serv och skydda den och ha kul i serven och inte förstöra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet ej

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Som Kriminell ska du i grunden vara diskret. Ifall du är med i ett gäng ska du hålla dig till gängets kultur. När du ägnar dig åt Kriminella aktiviteter ska mask vara på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka