Accepterad Etismatz | Medlem ansökning (glennn)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismatz

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Gustafsson

Vad är ditt discord namn? Etismatz

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Lindqvist. Han har varit polis i många år. Han är 34 år gammal och har varit kommisarie inom polisen. Han är utbildad inom många olika områden i polisverksamheten och är mycket kompetenser inom det. Han är även utbildad att ha utbildningar och utbilda andra på ett posetivt sätt. Han är bra på att lära ut och sätter höga krav för att få den bästa prestandad från de som vill utbilda sig. Han är mogen och han kan hantera stress i olika lägen då han har varit span men också förstärkta regionala insatsstyrkan men också regionala insatsstyrkan. Han har runt hår och 2 brosor 1 som heter Petrus Lindqvist och han är 3 år äldre, han har en till som heter Anders Lindqvist, han är lika gammal som petrus och de är tvillingar. Petrus har svart hår ganska kort, när Petrus var liten tyckte han alltid att de var coolt med vapen m.m Petrus har gått fel väg och har varit med många olika kriminella verksamheter. Medans Anders och Kevin blivit poliser. Anders är aspirant medans Kevin har slutat på polisen men har avgick som kommisarie.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp. Ja gvet hur man skapar roliga scenarios för båda parterna och hur det bli ett välutvecklat scenario som är utraget. Jag söker rolig rp och soical rp. Ja gvill rpa på en server som är stor men också kan bidra med ett bra comunity. JAg vill gärna ansöka mig till severvakt och hjälap till servern på ett posetivt sätt, t.e.x dva bilar som skapar lagg på servern och som är välidgt overkligt att de gör. svbanna alla personer som gör regelbrott och göra så att de får lära sig av sin ban. Jag vill även skapa ett comunity och finan nya vänner som man kan rollspela med. Jag kommer vara väldigt aktiv och ha en väl utvecklad rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du vet ooc att du ska bli kidnappad, och du bestämmer dig för att dra ifrån ett ställe elelr att undvika att träffa någon. Då kan de vara bättre att låta de kidnappa dig isåfall då kan de bli ett roligt scenario som kanske involvera polisen och gör de roligt för båda parterna. Man får även tänka i suntfönuft om karaktären vet att den ska bli kidnappad elelr tagen av polisen så drar man itne dit för att provosera fram någon skott lossning. Samt om du är kriminell och de är ett annat gäng som stormar och de är 10 st och du o din kompis är 2 då kan de vara b

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom internet och det verkar vara en bra server, gjorde samma ansökan pga jag visste itne att de var praktiskt och jag var inte hemma då på närmsta veckan

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Godkänd efter muntlig, välkommen till unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka