Nekad Etismatz | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismatz#5548

Vem var det som bannade dig? Sigged

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt som polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i rondellen och sedan börjar GSF och Sons skjuta mot oss polisen. De hade kunnat fly men de valde att skjuta och scenariot höll på i ca 40 min.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fick i uppdrag och skjuta mot sons och GSF för de var väldigt farliga för almänheten och de hade dödat över 15 poliser. Jag sköt bara på deras bilar för att de sköt mot mig. Jag sköt bara de bilarna som sköt mot mig och det var jag och flera andra som gjorde det. Jag tyckte inte det var fel från min sida mer från GSF och sons sida då de började skjuta polisen. Sedan åker de iväg och kommer tillbaka typ 20 gånger och försöker skjuta ned oss polisen. Tycker inte det känns verkligt att man åker fram och tillbaka bara för att skjuta ned polisen. Då är det väll självklart att jag skjuter ned dem?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10 tidigare varav 8 felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt skjuta lika mycket men de var ändå grovt kriminella och de hade kunnat göra scenariot mycekt snyggare t.e.x fly istället för att komma tillbaka hela tidne och försöka skjuta ned alla poliser

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska skjuta lika mycket på skott scenarion. Ska tänka på det mer i framtiden. Jag lovar att jag kommer föräbttra mig och jag tar detta som ett tack för att jag fick en tankeställare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Senast ändrad:
Nu kollar vi ur ditt perspektiv och du stod och magdumpade varje bil som åkte förbi. Polisen ska gripa folk inte döda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka