Nekad Etismatz | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismatz

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismatz

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: image (9).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag stod och tittate på rånet vid sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tänkte åka till sjukhuset och köpa plåster och då möts jag av barriarer, det kommer fram en polis som heter Robert Arvidsson som sa att jag fick vaar där på egen risk. Jag tänker inte mer på det. Sedan kommer det är några som intervjuar mig och frågar frågor. Till slut kommer det en piket/vible som håller ned page down och svbannar mig för copbait. Jag ganser inte att det är copbait då jag inte provuserade polisen under några omständigheter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ganser inte att det är copbait då jag inte provuserade polisen under några omständigheter. Jag FICK tillåtelse av en polis att vara utan för barierärna på egen risk så ja gjorde det. Atnligen trodde vible att jag var där för att förstära och dar efter banna mig för copbait

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 13 gng typ mest felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dra där ifrån. Men jag såg andra där som tittade på och då antog jag att man fick de, de fick ju likson ingen ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% Jag har lärt mig en ny sikt på hur copbait kan stäcka sig på olika sätt i den dagliga rpn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka