- Meddelanden
- 279
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten
Vad heter du på discord? Etismatz#4965
Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:30 - 20:00 Helger 07:00 - 21:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att ha koll på allt som händer runt om kring sig man ska våga svbanna någon om 1 eller flera gör regelbrott det finns ju många regel brott men t.e.x om någon kommer och rdmar då ska man banna med /svban. Det kan också vara bra att ha klipp jag använder mig av medals så jag har klipp på allt när jag spelar. En servervakt ska kunna hjälpa servern och göra så att den blir bättre och en servervakt ska inte abusa med sina commands, en servervakt är till för att hjälpa med dv ifall det står mycket bilar revive ifall någon kommer och rdmar kollar id och bannar. Jag tycker att en bra servervakt ska vara inne ofta hjälpa mycket och om man får indragen har man ju inte fattat alla regler
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa servern kunna göra så rpn går framåt. Jag tycker att det är en viktig plickt att servervakten kollar ifall hen ser någon och då hjälper servern. Jag kan bidra med bra saker t.e.x dva bilar banna regelbrytare och göra så att server blir helt tom rotad av regelbrytade. Jag kommer såklart rappotera buggar och rappotera det till er. Viktigt att kolla om man vill göra en sv ban förlängning ifall man tycker att det är lämpligt med det. Jag kan vara inne mycket aktiv i dc och försöka ta vara på att vara servervakt om jag nu blir det. Det är viktigt att hjälpa staffsen och de som blir bannade ska kunna lära sig av straffen, att vara servervakt är ett stort ansvar
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att man använder sina commands eller perms för att vinna eller få fördelar i scenarion. korruption är t.e.x att jag använder mig av fördelar av min servervakt t.e.x Min kompis är i han är i gängkrig de håller på att skjuta och mina vän dör och om jag då kör en /revive id kommer ju det bli korruption
Vad heter du på discord? Etismatz#4965
Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:30 - 20:00 Helger 07:00 - 21:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att ha koll på allt som händer runt om kring sig man ska våga svbanna någon om 1 eller flera gör regelbrott det finns ju många regel brott men t.e.x om någon kommer och rdmar då ska man banna med /svban. Det kan också vara bra att ha klipp jag använder mig av medals så jag har klipp på allt när jag spelar. En servervakt ska kunna hjälpa servern och göra så att den blir bättre och en servervakt ska inte abusa med sina commands, en servervakt är till för att hjälpa med dv ifall det står mycket bilar revive ifall någon kommer och rdmar kollar id och bannar. Jag tycker att en bra servervakt ska vara inne ofta hjälpa mycket och om man får indragen har man ju inte fattat alla regler
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa servern kunna göra så rpn går framåt. Jag tycker att det är en viktig plickt att servervakten kollar ifall hen ser någon och då hjälper servern. Jag kan bidra med bra saker t.e.x dva bilar banna regelbrytare och göra så att server blir helt tom rotad av regelbrytade. Jag kommer såklart rappotera buggar och rappotera det till er. Viktigt att kolla om man vill göra en sv ban förlängning ifall man tycker att det är lämpligt med det. Jag kan vara inne mycket aktiv i dc och försöka ta vara på att vara servervakt om jag nu blir det. Det är viktigt att hjälpa staffsen och de som blir bannade ska kunna lära sig av straffen, att vara servervakt är ett stort ansvar
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att man använder sina commands eller perms för att vinna eller få fördelar i scenarion. korruption är t.e.x att jag använder mig av fördelar av min servervakt t.e.x Min kompis är i han är i gängkrig de håller på att skjuta och mina vän dör och om jag då kör en /revive id kommer ju det bli korruption