Nekad Etismatz | Ansökan till Servervakt (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad heter du på discord? Etismatz#4965

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är online mycket och kör, jag kör t.e.x 6 timmar på vardagar och sedan kan jag köra hela helgen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 3 - 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger, fick tyvärr inte med bilden. Jag blev blacklistad av ett mistag de trodde jag använde mod perms men jag satt bara i en rullstol

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ansvar för att skydda servern mot regelbrytare och dva bilar m.m. De ska göra så att de som inte hör hemma på servern inte ska vara kvar. De ska dva bilar /svban på folk som rdmar vdmar powergamrar och de som inte kan sköta sig till reglerna. De ska ha klipp varje gång de sv bannar folk, jag har klipp varje gång någon bryter mot en regel. Jag användr mig av medal, En sevrvakt så kunna hjälpa servern och göra den skyddad, de ska inte abusa med sina command eller avar korrupt. De kan hjälpa folk, om man är polis och utför sjukvård och personen vaknar då kan man använda sig av /revive (om man har kunskap och sådant) Man ska kunna alla regler om hur en servervakt ska vara men andra måste ju också läsa på reglerna så man inte behöver /svbanna dem eller att en staff bannar dem,

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna göra så att rpn går framåt. Jag kommer ta mycket ansvar och ha min plickt som servervakt. Jag kommer bidra med att dva bilar banna regelbyrtare . Jag kommer hjälpa servern så mycket jag kan och jag vill VERKLIGEN göra så att det blir bättee rp och högre rp nivå, jag älskar bra scenarion. När jag /svbannar folk ska jag göra det för bra andledningar och försöka göra så de lär sig något av bannen, jag kommer också skicka in klippet om jag tycker att hen ska få längre ban eller sådant.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse man använder sina commands på fel sätt, för att få fördel i ett scenario eller till och med vinna det. Eller så kan det vara så att det är lång kö till en fest, och man väljer att kicka alla för att komma först. Korruption är nästan samma sak men om min kompis är inne i ett scenario och han kanske håller på att tapap mycket hp och kanske dö att jag bara revvar han för att HAN vill få fördel i scenariot
 
Nekad, känns inte lämpligt då du fick 15 dagars ban den 2 november.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top