Nekad Etismats | Blacklist Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fågelskådaren

Icke Medlem
Meddelanden
294
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 743806736066019480
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åker runt med min bil helt vanligt och sen dör jag från ingenstans. Jag gör en report och skriver att jag är buggad för jag levde typ fast jag var död och då svarade dom på reporten och då fick jag ress. Jag tabbar ut och när jag tabbar in igen hör jag att någon pratar med mig och vill att jag ska hoppa krim support. Jag hoppar och tänker att det kanske har med något tidigare scenario och göra men då säger dom att jag ska skärmdela skärmen. Jag skärmdelar och de ber mig ladda ned 2 olika saker som jag gör där båda av sakerna är 2 pc checks. Jag gör båda och sedan går det igenom min dator genom skärmdelningen. De vill till sist att jag går in på steam och sen går in på någon steam vängrupp. Då säger jag att jag inte vill gå med på det eftersom jag har en grupp med irl polare där vi brukar spela siege där vi skickar personliga grejer som bilder och annat allmäna skumma saker som jag inte ville vissa till staffsen. Jag förstår inte hur man kan koppla det till unive allt på min dator handlar inte om unive jag spelar annat med. Jag undvek aldrig pc checken eftersom jag gjorde både den som man skulle skicka tillbaka samt echo men ändå blir jag blacklistad för undviker pc check bara för att jag inte visar en steam grupp. Jag tycker det är sjukt att man kan koppla det till unive och sen blacklista för man väljer att inte gå in på den när den inte alls handlar om unive. Oavsett ifall det hade varit en form av meta grupp så borde inte det resultera i en blacklist i någon värld eftersom jag gjorde pc checken utan problem och jag är medveten om att jag inte har fusk på datorn.

Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar för det jag gjorde. Men bara för att jag itne visar en steam grupp som inte har något med unive att göra och som inehåller privat material tycker inte jag att jag undviker en pc check. Jag förstår att staffsen blir misstänkta men man måste också förstå från spelarens perspektiv. Om jag går med på pc checken men inte vill gå in på en steam grupp då bör jag inte bli bannad för undviker pc check för jag undvek aldrig den utan jag gjorde allt som handlade om fusk förutom att gå in på en steam grupp. Jag är medveten om att jag inte har fusk på datorn och jag tycker att det är riktigt fel att jag ska bli bannad när jag tidigare betalat unban.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att om man fuskar får man stora konsekveser men det visste jag sedan tidigare. Jag skulle aldrig fuska igen efter jag betalat unban. Jag tycker att det är dåligt att jag får indragna roller och blacklist för att jag itne går in på en steam grupp. Om det nu hade varit en meta grupp så är det väll ändå inte blacklist förstår faktiskt inte alls. Jag vet om att jag inte fuskar och om jag hade fuskat hade jag inte gått med på pc checken. Jag tycker bara det är riktigt uselt att jag får blacklist för undviker pc check när det är ett moment som jag inte går med på. Jag gick med på allt förutom att gå in i en steam grupp som inte har något med unive att göra. Jag spelar inte bara unive och allt på min dator har inte med unive att göra och det tycker jag man borde tänka på när man pc checkar någon. Det är inte konstigt att man som spelare reagerar när någon vill gå in på personliga chatter och vill se sånt man inte vill visa.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni borde ge mig en ny chans eftersom jag inte fuskade utan bara nekade till att gå in på en steam grupp som jag inte tycker borde resultera i en blacklist. Jag tycker ni borde kolla över min echo scan och kolla ifall den verkligen flaga något och tänka över beslutet att ge någon blacklist som inte vill gå in på en steam grupp. Jag kan legit visa alla mina medal klipps då kan ni se att jag inte fuskar och jag tycker verkligen inte att jag ska få en ban för undviker pc check när jag gjorde raka motsatsen genom att genomföra hela pc scannen utan problem samt skicka den till staffsen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej har inte fått något bevis

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka