Accepterad Etismats | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: aaaaimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fearrpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med min irl polare på luren medan jag stod under bron vid marja typ och då kommer någon random gul porsche fram och jag hör inte vad han säger ftersom jag pratar i telefon med min irl polare så jag lägger på och när jag ska börja snacka börjar grabben rikta på mig så jag kör fram för att hoppa ut och skjuta på honom men då väljer han att köra över mig och sedan hoppa ut och gå fram för att kidnappa men precis när han riktar på mig hinner jag ställa mig upp och då tänkte jag i huvudet att jag kunde skjuta honom eftersom jag redan stod upp men förstår ju såklart i efterhand att det inte var fallet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att bannen är felaktig men jag känner att jag har lärt mig av den. Jag ska vara brutalt ärlig, jag ville inte bli kidnappad när han sitter och shoot on sightar sedan vdmar för att kidnappa särkilt när jag ställer mig upp precis när han riktar. Jag förstår att bara för att han gör fel ger det mig inte rätten att göra fel tillbaka men jag var bara fett trött på grabben eftersom detta inte är första gången han gör sånt här mot mig så ja orkade bara inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 49 tidigare massor av dubbel bans felaktiga bans småbans men också stora bans som jag känner att jag har lärt mig av och som inte kommer upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag skulle fortsatt scneariot även fast han gjorde fel (han e staff btw) men i stunden såg jag ett läge och jag gjorde en missbedömning att jag hade rätten att skjuta honom i de läget men för mig började han rikta på mig när jag redan stod upp så jag tänkte att jag kunde skjuta honom. Jag var bara väldigt trött på folk som gör allt i sin makt för att bara förstöra för än och att bara köra för sin egna vinning. Nu i efterhand förstår jag mitt misstag och hur mycket bättre det kunnat bli ifall jag ej fearrpade. Jag är glad för mina åtgärder eftersom de hade kunnat vara värre men jag känner att jag inte behöver sitta kvar på min ban eftersom jag förstår mitt misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att även fast andra gör fel ska man inte göra fel tillbaka. 2 fel gör inte ett rätt och i det scneariot skulle jag bara forsatt att rpa och sedan hoppat support efter. Men just där hade jag inte tid eller ork jag skulle testa åka runt med min bil och då kom någon random grabb och börja skjuta mig. Jag förstår hur det räknas som fearrp och jag kan alla reglerr eftersom jag spelat sedan 2022. Jag känner en djup ånger efter det jag gjorde och om jag kunde göra om det hade jag gjort det rätt. Men eftersom han shoot on sighar och vdmar så var min inte min första tanke på att göra det roligt för hans sida, som jag nu förstår är fel. Men jag blir glad om jag kan få en chans, en chans att visa att jag verkligen kan rpa och visa framfötterna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka