Nekad Etismats | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? shabbe

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kom ihåg en grej från ett scneario där ja dog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukan och hade precis fått vård av svetlana och fått 100 minuter krycka och då ser jag dom som kidnappa utanför som står och väntar på min kompis vi snacakr ett tag och från ingenstans stan ssäger jag "nice att man fick betala ut sig" och jag kom på det direkt efter att jag hade brytit mot nlr men i efterhand trodde jag ooc att min kompis sa de til mig med tydligen inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den är felaktig eftersom att jag bryter nlr regeln men jag känner att jag har lärt mig av min ban eftersom att jag inte täntkte på att det räknades som nlr förutom efter jag sa de. Men även då så tänkte jag inte på de eftersom min kompis sa till mig att jag hade blivit kidnappad. Men jag förstår verkligen felet från min sida och jag kommer inte göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 45 tidigarte lite småskit som jag har lärt mig från

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle undvikit att dra upp scneariot jag dog i även fast jag inte fick chansen att betala ut som som jag annars hade gjort. Jagh skulle tänkt på new life rule som jag även har vetskapen om från tidigare. Om ni unbannar mig kan jag visa framfötterna och visa hur man driver social och kreativ rp utan regelbrott som jag är kapabel till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja aboslut. Att alltid har new life rule och alla andra regler i huvudet när man rpar och att vissa grejer kan klassas som regelbrott. Jag förstår även nu hur man rpar så det blir roligt för båda parterna så att alla har kul när de rpar. Dett abeteende kommer ej upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka