Nekad Etismats | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miskfsdf

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? Momo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (17).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossninng vi krockade så att juag hf ick blackscreen men den gick aldrig bort så ja gdog uta natt veta o mdet. Men när man märker att jag har dött så väntar jag i ca 5 minuter inann jag loggar ut. Senare på kvällen kommer jag in och tar gänghsuet då jag inte förstod hur jag dog så jag tönkte att jag kunde skriva en report om att jag skulle få ress. För det värsta man kan få är ju ett nej och en anledning samt bring tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den var felaktig för att jag fick blackscreen och såg absoulot ingenting. Jag märker att jag dör men jag väntar tills dem som sköt mig åker iväg. När jag hör att dem ej är kvar väljer jag att quita efter fem minuter. Men jag går ej ig direkt. Jag väntar en stund. Men när jag ska gå ingame så ta jag gänghuset av ren reflex. Jag kommer på detta efter och väljer då att skriva en report. I reporten står det jag spawnade död. Ja gskrev det för att jag var nästan hundra på att staffsen inte skulle ressa mig. Men jag visste att om de skulle neka så skulel dem förklara hur jag dog och varför samt berätta lite. Och det gjorde det som staffs bör göra. Men från staffsen perspektiv såg det väldigt konstigt ut att jag lämnade efter 5 minuter. Men jag förstår staffsen till hundra procent men ja gvill gärna få en till chans. Jag avr krim och han inte vara det alls länge som är lite surt. Då jag är på tajta pengar.. Detta beetende kommer inte upprepas. Det är dock lite tråkigt för nu är ju mina karaktärer borta men de får man ba brösta antar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 18 gånger tidigare. Ca 15 är felaktiga och jag blev unbannade från dem. I dem 3 som inte var felaktiga bröt jag mot powergaming, rdm och vdm. Men jag har lärt mig av mina misstag och kommer åsklart aldrig göra o mdet, om jag får en till chans på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte valt att logga efter 5 minuter. Deta dåliga är att jag inte har ett klipp. men tänk från mitt perspektiv. Jag ser ingenting och väljer att relogga efter dem har dragit för att det INTE skulle räkna som c-logg. Men staffsen uppfattade fel och allt blev bara konstigt. Sne också att det kommer saker emellan som ör att jag ej kan gå ig direkt se ju också skumt ut i loggsen. Men jag lovar att aldrig göra om det och jag är hemskt ledsen för det jag gjorde. Jag förstår mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig saker efter min ban till 100 procent. Jag har fått ett helt nytt pespektiv på hur c-logg kan räknas. Och att man ska ta klipp på saker som kan vara nödvändigt att ha klipp på. Men jag hade ej klipp programet uppe som var tråkigt. Men ja gförstår äve ntill 100 procent om jag inte blir unbannad. Staffsen har ju mer koll än mig. Jag kan ju bara säga det jag ahr upplevt och om staffsen kopplar det med regelbrott så har staffsen såklart rätt. Dem var ju även kriminell ansvariga som dem hade dunder koll på reglerna. Men jag ber om ursäkrt och jag hoppas verkligen att jag får forsätta på våran fantastiska server ''Unive Roleplay''

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka