Accepterad Etismats | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miskfsdf

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt på motorvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var några som hade skjutit mot oss. Vi boxade in den bilen som hade skjutit mot oss. Jag hoppade ut och riktade och sa "Ut ur bilen jag riktar" då väljer dem att fearp:a och börja skjuta mot oss. Jag när jag riktade tänkte inte skjuta, men när dem fearp:ade så blev jag tvungen att skjuta tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig för att tanken var inte att skjuta på motorvägen. Jag vet att man ska vara diskret och inte ens rikta på motorvägen. Men jag hade inte skjutit om dem it fearp:ade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 tidigare. 25 felaktiga. 3 som ej var felaktiga. POWERGAMING. Råkade pitta in i nån som polis. Powergaming igen då jag ramalde ned för ett tak utan att rpa. SDuntförnuft tjuvkopplar på allämn plats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte riktat. Men om vi boxar dem på motorvägen hur ska vi annars kidnappa dem? Tanken bakom scenariot var att inte något skott skulle skjutas. Men de är tråkigt när folk inte kan följa reglerna. Ja gförstår verkligen varför staffen bannade mig. Men tycker at tdet är riktigt tråkigt att dem väöjer att fearp:a för att undvika en kidnapnning, som leder till att jag behöver skjuta och får ban pga de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man ska vara diskret och tänka på konsekvnser i sin rp. Och om dom hoppar ut och skjuter medans dem är inboxade och jag riktar. Ska ja gskita i att skjuta och istället dö för att senare kunna hoppa sup på dem. För om jag hade gjort de nu så hade dem fått åtgärder men inte jag. Så det har jag lärt mig efter min ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka