Accepterad Etismats | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miskfsdf

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad är din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: https://cdn.discordapp.com/attachme...2d6fd39677dec9cc5f8bd28b5dd74c8a7ec4787ca4ca&

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen hade fått fel bild på vad som egenltigen hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i en skottlossning. Jag hade hämtat min kompis som låg skottskadad på marken och kört honom till sjukhuset. Jag har också blivit skjuten och sökte efter vård. Då ser jag när man kommer till sjukhuset att dem skriver ut ''Alla som inte behöver vård ska ut ur det stora operationsrummet'' Jag tänkte inte mer på det för att jag var ju en av personerna som behövde vård. Så jag går in med min vän och mig själv. Jag lägger han på en säng medans jag försöker å fram till någon som jobbar på sjukhuset. Men efter en stund blir jag bannad för att jag är i rummet där man behöver vård utan att vara skadad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är felaktig för att jag var ju på sjukhuset för att sjukvårdarna skulle kunna hjälpa mig och min kompis med våra skador. Jag förstår från 1harryys sida att det kan se konstigt ut att jag har fullt hp och är i det rummet där staffsen själva skriver ut att man inte ska vara i om man inte söker efter vård. men då var detsåhär att jag hade fullt hp men jag var skadad ändå. Så jag behövde faktiskt vård. Det är darför jag känner att staffen bör vara felaktig för att jag blir bannad för ''Vägrar lämna stora oeprationsrummet när staffs förmedlar om att alla som EJ BEHÖVER VÅRD SKA UT UR RUMMET. Jag var skadad och sökte vård så det är darför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 tidigare. 20 felaktiga. 3 som ej var felaktiga. POWERGAMING. Råkade pitta in i nån som polis. Powergaming igen då jag ramalde ned för ett tak utan att rpa. SDuntförnuft tjuvkopplar på allämn plats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Den frågan är lite svår för att jag var ju på rätt ställe, jag var ju skadad och det finns ju ingen annan stans att vara, men jag skulle nog satt mig på en säng och väntat på min tur. Men nu vet jag det så nästa gång jag går inte på ett sjukhus så går jag in och sätter mig på sängen så att jag visar att jag behöver vård så att det inte blir något missförstånd i framtiden!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Nör man går in på sjukhuset har jag alltid varit van med att man går fram till sjukvårdaren och frågar efter hjälp. Men efter denna bannen kommer jag gå in och sätta mig på en säng för att symbolisera att jag ät skadad och söker vård så att något sånt här händer i framtiden. Samt är detta lite segt för att jag har sport lov nu..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka