- Meddelanden
- 266
- Reaction score
- 2
Åtgärds-referens
ID: 1540 — Normal (11.25p)
Typ: Brist på Social RP (§ 4.1k), Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Kör in i bil för att putta ner kille till marken, sen skjuter finishar han honom när han har läge för att kidnappa
Personal: ZeRo_Br1ks
Datum: 2026-04-08
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi var med i en skottllossning tidigare och sen kommer samma bil igen och vi pratar lite sen hoppar jag ut och riktar på honom och avlossar ett skott då ställer han sig runt hörnet och hoppar ut och ska skjuta men då får han reload buggen så han hoppar in i sin bil igen åker fram 10 meter hoppar ut mitt i vägen jag svänger förbi men de blir d sync som jag har klipp på men som ja ändå får åtgärder för sen hoppar jag ut när han ligger ned på marken och dödar honom.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Att jag får åtgärder för jag lör in i hans bil det är solklar dsync som jag har klipp på som ja till o med visade och så får ja ändå åtgärder för de plus att jag dödade honom. Vi hade skjutit innan och han försökte hoppa ut o skjuta på mig 2 gånger varför skulle jag inte få döda honom då. Hur kan de vara brist på social rp att jag dödar honom istället för att kidnappa ja fattar inte man töjer ut på varenda regel asså. Ja tänker brist på soical rp att man inte pratar innan man skjuter inte att man dödar nån i en skottlossning som har skjutit på en. Precis detta har philip sagt på senaste krim mötet ändå förekommer det att man får åtgärder som handlar om exakt de.
Har du bevis som stödjer din överklagan? har ju inte fått något bevis men klippet fick dom se där det var tydlig d sync och om ni vill se de igen kan ja skicka de i pm. Kommer inte gå att skicka här
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja