Nekad Etismats😝 | Ban Överklagan [LUDDE]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad Àr din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? philip

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? fusk tydligen har aldrig fuskat

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag hade varit inne pÄ Unive pÄ en söndag tror jag. Jag hade varit inne nÀstan hela dagen och innan jag quitade valde jag att pimpa min bil. Sen gick jag för att sova. NÀr jag gÄr in pÄ pÄ discord pÄ telefonen ser jag att jag har fÄtt massor av nya meddelanden. Jag ser att jag inte Àr med unives discord lÀngre och ser Àve natt flertal mÀnniskor har skrivit till mig och frÄgat vad som hÀnt. Jag som inte fattade nÄgot vÀljer att göra flertalet ban överklagningar för att förstÄ varför jag Àr bannad. Det tog ca en vekca innnan jag fick svar och dÄ sa de att jag var bannad för fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har aldrig fuskat nÄgonsin pÄ nÄgot spel och sÀrkilt inte Unive. Jag fattar inte hur jag blev bannad för fusk för jag vet sjÀlv att jag aldrig har fuskat. Jag har varit en trogen och lojal spelare sedan sommaren 2022 och har donerat mycket pengat till servern, jag hade Àven pedroll. Jag vet inte hur ni ska tro pÄ mig eller hur jag ska motbevisa men ni förstÄr ju sjÀlv att jag som lojal spelare och en donator hade aldrig fuskat pÄ servern. Jag hade velat sÄ nÄgon slags bevis pÄ detta för jag personligen Àr helt mÄlös. Jag fattar inte varför ni neka den hela tiden, seriöst har ni ens nÄtt bevis isf skicka, men neka inte om ni tror att ja fuska elr nÄtt för de e ju ba helt mongo.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. 32 tidgare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt. Jag kan liksom inte motbevisa pÄ nÄgot sÀtt att jag inte har kört med nÄgot fusk. Samt vet jag ej vilket fusk det Àr men jag vet personligt att jag inte har anvÀnt mig av nÄgon slags mjukvara, om det Àr fusk eller nÄgot slags crosshair. Jag Àr en trogen spelare som vill skapa unika scenarios med andra spelare pÄ servern. Nu nÀr det Àr vinter vill man kunna rpa lite som ni kan förstÄ. Ge mig bara en chans, specca mig hela tiden om jag fÄr en chans till. sÄ kan ni se att jag inte kör med nÄgot fusk. Jag visste inte ens att man kunde fuska pÄ denna kÀnda och vÀlutvecklade servern.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag vet inte riktigt. Jag har inte fuskat pÄ servern och skulle aldrig göra det. Men jag har ju sÄklart lÀrt mig vad konsekvenserna blir för de idioter som vÀljer att anvÀnda sig av otillÄtna mjukvaror pÄ Unive Roleplay. Jag hoppas att ni kan ge mig en chans!

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

LUDDE SVARA INTE PÅ DENNA TACK FÖR DU NEKAR BARA LÅTER INTE PHILIP KOLLA. OM DU NEKAR EN GÅNG TILL SÅ SKICKAR DU BEVISEN TILL MIG I PM. FÖR ANNARS KOMMER JAG TRO ATT NI BARA BANNADE UTAN BEVIS. TACK.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka