Nekad Etismats😝 | Ban Överklagan [fiskenforfan]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad Àr din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? fiskenforfan

Bild pÄ banmeddelande: imasssge.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För jag vdma nÄgon vid sjukhuset

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. . Jag körde utanför sjukhuset och sÄ stÄr det nÄgoin helt stilla pÄ vÀgen med en motorcykel. Jag laggar jÀtte mycket vid sjukhuset och rÄkar köra övert hononm. Han stÀller sig upp och börjar direkt hetsa och jag sÀger nÄgot tillbaka och sen drar. Men tydligen nÀr jag drar rÄkar jag köra över honom som jag inte ens visste sjÀlv och blev bannad för de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev ju bannad för vdm 2 tydligen. Körde in i honom 2 gÄnger. Men första sÄ stod han mitt i Àvgen stilla nÀr jag kom 200 oc handra gÄngen sÄg jag inte ens att jag körde över honom. Jag tycker att detta Àr ewn ferlaktig ban för att av bans ska man lÀra sig av de fel man gjort. Och i detta fallet osm grön spelare vissdte jag inte ens att han dog nÀr jag körde iovÀg. SÄ jag tycker att jag ska bli unbannad för jag inte var medveten om att att han dog

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. 36 tidigare. Mycket gammalt som varit dumt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle varit mer vaksam och inte bara kölrt dÀrifrÄn. I mitt perspektiv var det vÀldigt svÄrt för jag ej sÄg att han dog eller att jag ens körde över han sista gÄngen. Men jag agerade inte sÄ profisonelt den förstra gfÄngen som jmag kan Ängra. TIll nÀsta gÄng kommer jag agera mer realisktiskt nÀr jag kör över nÄgon men dÄ förÀvntar jag mig att emdparten gör samma sak tillbaka,

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag skulle varit mer vaksam och inte bara kölrt dÀrifrÄn. I mitt perspektiv var det vÀldigt svÄrt för jag ej sÄg att han dog eller att jag ens körde över han sista gÄngen. Men jag agerade inte sÄ profisonelt den förstra gfÄngen som jmag kan Ängra. TIll nÀsta gÄng kommer jag agera mer realisktiskt nÀr jag kör över nÄgon men dÄ förÀvntar jag mig att emdparten gör samma sak tillbaka,

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka