Accepterad Etismats😝 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093187356/

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad Àr din discord tagg? Etismats

Vem var det som bannade dig? philip

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjĂ€lv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit unbannad 2 gĂ„nger nu men Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Jag vet inte om det Ă€r nĂ„gon bugg eller nĂ„got för ja Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Är de nĂ„n bugg som gör att jag it bliir unbannad. Jag vet att du har försökt unbanna mig 3 gĂ„nger och jag vet inte varför de inte funkar. Men de mĂ„ste ju funka p Ă„nĂ„tt sĂ€tt

BerĂ€tta exakt vad som hĂ€nde just precis innan du blev bannad. Jag har blivit unbannad 2 gĂ„nger nu men Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Jag vet inte om det Ă€r nĂ„gon bugg eller nĂ„got för ja Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Är de nĂ„n bugg som gör att jag it bliir unbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har blivit unbannad 2 gĂ„nger nu men Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Jag vet inte om det Ă€r nĂ„gon bugg eller nĂ„got för ja Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Är de nĂ„n bugg som gör att jag it bliir unbannad

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. 32 tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har blivit unbannad 2 gĂ„nger nu men Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Jag vet inte om det Ă€r nĂ„gon bugg eller nĂ„got för ja Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Är de nĂ„n bugg som gör att jag it bliir unbannad

Har du lĂ€rt dig nĂ„gonting efter din ban? Jag har blivit unbannad 2 gĂ„nger nu men Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Jag vet inte om det Ă€r nĂ„gon bugg eller nĂ„got för ja Ă€r fortfarande bannad pĂ„ servern. Är de nĂ„n bugg som gör att jag it bliir unbannad

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka