Nekad Ethrex | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ethrex

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ETHREX/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amir Akbari

Vad är ditt discord namn? Ethrex#4753

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 1992

Berätta om din karaktär. Född och uppvuxen i Göteborg. Han heter Inge Snygg. Han gick ut gymnasiet inom IT, tog körkort och nu jobbar inom Postnord. Han är en ganska känslomässig människa då känslor påverkar ganska mycket av hans liv, han är översnäll och ärlig. Han bryr sig väldigt mycket om andra och försöker alltid hjälpa till så gott han kan. Hjälpa personer i nöd har alltid varit en stark egenskap i honom men nu känner han lite att han kanske vill jobba som Taxichaufför då man träffar väldigt många olika människor och hjälper dom som inte har egen bil. Då han i hjärtat alltid vill vara hjälpsam så kommer han förmodligen i framtiden välja ett yrke som är mer direkt hjälpsamt och ordningsamt. Ordning och reda står högt upp med, så något inom kanske SJukvården, Polis, Räddningstjänst, Securitas eller dylikt i framtiden är hans planer. Karaktären är lika gammal som mig, hans intressen är att spela datorspel, hjälpa människor (genom olika sätt, tex att skjutsa folk, stanna och se om något hänt osv). Flertal tillfällen har han lyckats rädda liv genom att ha ett öppet öga när han kör runt i stan och ser någon skadad så ringer han såklart ambulansen, han har räddat livet på 2 personer minst och det är han stolt över.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska vara ärlig och säga att jag är helt ny inom RP och vill lära mig det mer för det verkar kul, dock finns det ju många som inte RPar och förstör för andra osv. Jag försöker alltid rapportera bugs osv med och vill att det ska vara en bra atmosfär att spela i.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server, det mesta verkar funka, man får bra support.

Hur hittade du Unive? Blev rekommenderad av 2 olika personer / streamers :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig utföra det bättre och bli bättre på det samt ha kul såklart.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma som ovan och i beskrivningen om karaktären.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka