Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198820476360/
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac
Vad är ditt discord namn? Ethix#0426
Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Isac Eriksson är 22 år gammal och har intresse av bilar,Han kommer ifrån en liten stad i kungälvs kommun,han hoppade ur skolan när han gick i 7an,och hamnade med fel personer,men han har tänkt att starta ett nytt liv i multistaden.
Varför ska just du bli whitelistad? Är faktiskt inte säker,
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tänkt att börja ha den här som en main server.
Hur hittade du Multistaden? Genom fivem browser.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har tänkt att skaffa något jobb längre fram måste bara lära mig staden bätter innan
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac
Vad är ditt discord namn? Ethix#0426
Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Isac Eriksson är 22 år gammal och har intresse av bilar,Han kommer ifrån en liten stad i kungälvs kommun,han hoppade ur skolan när han gick i 7an,och hamnade med fel personer,men han har tänkt att starta ett nytt liv i multistaden.
Varför ska just du bli whitelistad? Är faktiskt inte säker,
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tänkt att börja ha den här som en main server.
Hur hittade du Multistaden? Genom fivem browser.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har tänkt att skaffa något jobb längre fram måste bara lära mig staden bätter innan
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?