Nekad Ethanronnback | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ethanronnback

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ethan

Vad är ditt discord namn? ntsxzay

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2007

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Jonas Nilsson & är född 2000 och är uppväxt i ett kriminellt område där mycket brott pågår & Jonas har alltid varit emot kriminaliteten, så hans dröm har alltid varit att bli polis & hjälpa bekämpa kriminaliteten samt göra samhället mer tryggare. Jonas har alltid varit en snäll person som följer lagar & respekterar andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bete mig & följa Unives regler och visa andra respekt på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara självisk & i ett scenario kunna tänka sig sitt bästa för alla & inte bara sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått. Finns rätt många regler på Unive man ska lyda men en av dom är ju till exempel Sunt förnuft, att allt ska vara logiskt i sitt rollspelande & spela som att det är verkliga livet med känslor.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har spelat en del andra rollspel på FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har stort intresse för polismyndigheten så försöker bli medlem för att komma in på en utbildning samt få uppleva mer saker som Medlem på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka